Kampanya Başlangıç Tarihi: 23.10.2023 15:00

Kampanya Bitiş Tarihi: 23.10.2024 23:59


KAMPANYA KOŞULLARI

  1. Bu kampanya, D Elektronik Şans Oyunları ve Yayıncılık A.Ş. markası Nesine tarafından Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nın 23.10.2023 tarihli izni ile düzenlenmiştir.
  2. Bu kampanya, her hafta yenisinin açıklandığı programda yer alan karşılaşmaların hikayesi için açılan soruların tamamının (tüm sorularda isabetli tahmin) doğru tahmin edilmesi üzerine kurgulanmıştır.
  3. Yarışmaya katılım sağlayarak, seçilen karşılaşmalar için açılan soruların tamamını doğru tahmin ederek maçın hikayesini tamamlayan üyeler, belirlenen ödülleri, eşit olarak bölünmüş şekilde almaya hak kazanırlar.
  4. Bir programdaki her bir takımın hikayesi için ödül, Nesine’den 25.000 TL değerinde Çekilemez Bakiye’dir. 3 (üç) karşılaşma için toplam ödül 75.000 TL değerinde Çekilemez Bakiye’dir. Ödül, programa göre değişkenlik gösterebilir.
  5. Maçın Hikayesini Yaz oyunundan kazanılacak ikramiye tutarı, kazanan üyelerin Nesine hesabına Çekilemez Bakiye olarak yatırılacaktır.
  6. Çekilemez bakiyelerinizi İddaa, Spor Toto ve Şans Oyunlarında kullanabilirsiniz. İddaa ve Spor Toto kazancınızı anında çekebilirsiniz. Çekilemez bakiyeyle ilgili Detaylı bilgi için tıklayınız.
  7. Her üyenin, her bir karşılaşma için sadece 1 defa tahminde bulunma hakkı vardır. Tahminlerin kaydedilme işleminin ardından değiştirilmesi mümkün değildir.
  8. Aktif programdaki maçlar için tahminler, ilgili karşılaşmanın başlama saatinden 5 dk öncesine kadar kaydedilir. Maçın başlama saatine 5 dakikadan daha az bir süre kaldığında program tahmin almaya kapanır.
  9. Yapılan tahminler, maçların 90 dakikalık normal süresi sonundaki sonuçlar için geçerli olacaktır. Formatı gereği uzatma dakikaları ya da seri penaltı atışları ile sonuçlanacak maçların haftalık programda yer alması durumunda; uzatmalar ve penaltılar, tahminlere dâhil değildir.
  10. Oyunda olmayanlar için gösterilen kırmızı kart (oyundan çıkan oyuncular, teknik direktörler, yedek oyuncular, diğer teknik ekip) değerlendirmeye alınmaz.
  11. Maçın Hikayesini Yaz oyun programı, ilgili karşılaşmaların başlama tarihinden günler öncesinde hazırlanarak oyun planlarına dahil edilerek aktif edilmektedir. Bu nedenle “İlk Golü Hangi Futbolcu Atar” tahmininde yer alan herhangi bir oyuncu, herhangi bir sebeple oyna(tıla)madığı durumda, diğer oynayan oyuncular için “İlk Golü Atan Oyuncu” kazanan seçenek olarak değerlendirilir.
  12. Kendi kalesine gol olması halinde, İlk Golü Hangi Futbolcu Atar tahmininde atılan bu gol dikkate alınmaz.
  13. Herhangi bir karşılaşma için açılan sorularda bir hata olması durumunda, hatalı sorunun dışındaki tüm soruları doğru bilen üyeler ödülleri almaya hak kazanır.
  14. Herhangi bir sebeple programdaki karşılaşma ertelenirse ve takip eden günün sonuna kadar oynanmaması durumunda karşılaşma iptal edildi sayılır.
  15. İptal edilen maçın ya da programın ödülü gelecek haftalara devredilmez.
  16. Maçlardaki soruların sonuç girişleri resmi kaynaklara göre yapılır. İlan edilen resmi sonuçlardan kaynaklanabilecek olası hatalar Nesine tarafından düzeltilir.
  17. Aktif olan her program, maçların resmi sonuçları ilan edildikten sonra Nesine tarafından sonuçlandırılır.
  18. Nesine gerekli gördüğü takdirde kampanya şartlarını değiştirme ve/veya kampanyayı sonlandırma hakkını saklı tutar.


Kampanya Başlangıç Tarihi: 23.12.2022 00:00

Kampanya Bitiş Tarihi: 23.12.2024 23:59


KAMPANYA KOŞULLARI

  1. Bu kampanya, D Elektronik Şans Oyunları ve Yayıncılık A.Ş. markası Nesine tarafından Spor Toto Teşkilat Başkanlığı'nın 16.11.2022 tarihli izni ile düzenlenmiştir.
  2. Bu kampanya, her hafta yenisinin açıklandığı programda yer alan 4 adet maçın tamamının (4’te 4 isabetli tahmin) skorlarını doğru tahmin edilmesi üzerine kurgulanmıştır.
  3. Yarışmaya katılım sağlayarak, ilgili programda yer alan 4 maçın da skorunu doğru tahmin eden üyeler, belirlenen ödülleri, eşit olarak bölünmüş şekilde almaya hak kazanırlar.
  4. Skor tahmin yarışmasına katılabilmek için son 90 gün içerisinde Nesine’de en az 1 İddaa kuponu yapılmış olması gerekmektedir. Son 30 gün içinde Nesine'ye üye olmuş ve henüz İddaa kuponu oynamamış üyeler ise yarışmaya 1 (bir) kez katılım hakkına sahiptir.
  5. Her program başına ödül Nesine’den 25.000 TL değerinde Çekilemez Bakiye’dir.
  6. Skor Tahmin oyunundan kazanılacak ikramiye tutarı, kazanan üyelerin Nesine hesabına Çekilemez Bakiye olarak yatırılacaktır.
  7. Çekilemez bakiyelerinizi İddaa, Spor Toto ve Şans Oyunlarında kullanabilirsiniz. İddaa ve Spor Toto kazancınızı anında çekebilirsiniz. Çekilemez bakiyeyle ilgili Detaylı bilgi için tıklayınız.
  8. Kampanya dönemi içerisinde Nesine’ye üye olmuş kişiler de gerekli şartları sağlaması durumunda tahmin oyununa ücretsiz katılım sağlayabilir.
  9. Koşulları sağlayan her üyenin, hafta boyunca, skor tahmini yapılacak 4 maç için sadece 1 defa tahminde bulunma hakkı vardır.
  10. Tahminlerin kaydedilme işleminin ardından değiştirilmesi mümkün değildir.
  11. Aktif programdaki maçlar için skor tahminleri, haftanın ilk karşılaşmasının başlama saatinden 1 dakika öncesine kadar kaydedilir. İlk maçın başlama saatine 1 dakikadan daha az bir süre kaldığında program tahmin almaya kapanır.
  12. Yapılan skor tahminleri, maçların 90 dakikalık normal süresi sonundaki skor için geçerli olacaktır. Formatı gereği uzatma dakikaları ile ya da seri penaltı atışları ile sonuçlanacak maçların haftalık programda yer alması durumunda; uzatmalar ve penaltılar, skor tahminlerine dâhil değildir.
  13. Aynı program içerisinde bir maçın iptal edilmesi durumunda 3 tahmini de doğru bilen üyeler ödülleri almaya hak kazanır.
  14. Aynı program içerisinde birden fazla maçın iptal olması durumunda ilgili program iptal edilir.
  15. Herhangi bir sebeple ertelenen bir (1) maç, takip eden günün sonuna kadar oynanmaması durumunda karşılaşma iptal edildi sayılır. Bu maç devam eden programdaki iptal edilen 2. maç ise ilgili program iptal edilir.
  16. İptal edilen programların ödülleri bir sonraki haftalara devredilmez.
  17. Maçların skor girişleri ilan edilen resmi sonuçlara göre yapılır. İlan edilen resmi sonuçlardan kaynaklanabilecek olası hatalar Nesine tarafından düzeltilir.
  18. Aktif olan her program, maçların resmi sonuçları ilan edildikten sonra Nesine tarafından sonuçlandırılır.
  19. Nesine gerekli gördüğü takdirde kampanya şartlarını değiştirme ve/veya kampanyayı sonlandırma hakkını saklı tutar.

MAÇLARIN HİKAYESİNİ YAZ KAMPANYASI SONA ERMİŞTİR. GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİYE TEŞEKKÜR EDERİZ...



OYUNLAR HAKKINDA GENEL BİLGİLER


Genel Liderlik Tablosu:

Tahmin Yap ve Günün Hikayesini Yaz oyunlarından elde edilen oyun puanlarının toplamıyla ilk 20’ye giren üyelerin yer aldığı tablodur.

Tahmin Yap:

Oyunun Amacı:

  • Grup aşaması ve finallerde, gruplardan çıkacak, tur atlayacak ve şampiyon olacak takımları tahmin ederek her bir doğru tahmin için oyun puanı elde etmektir.
  • Elde edilen oyun puanlarıyla, katılan tüm üyeler arasında başarı sırası belirlenir.
  • Elde edilen oyun puanlarıyla ilk 20’ye giren üyeler “Genel Liderlik Tablosu”nda yayınlanır.
  • İlk 20 dışında kalan üyeler, oyuna katılan toplam üye adedini, kendi sıralarını ve toplam oyun puanlarını “Genel Liderlik Tablosu” üzerindeki alanda görebilir.

Grup Aşaması:

  • Her bir grupta birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olacak takım tahmin edilir.
  • Seçimler yapıldıktan sonra “sürükle bırak” özelliği ile sıralamalar değiştirilebilir.
  • Her bir grup için sıralamalar belirlendikten sonra “Seçimleri Kaydet” butonuyla tahminler kaydedilir.
  • Tahminler kaydedildikten sonra değiştirilemez.

Finaller:

  • Son 16’ya kalan takımlar Finaller sayfasında listelenir.
  • Son 16, çeyrek final ve yarı finalde tur atlayacak; finalde ise şampiyon olacak takım tahmin edilerek seçilir.
  • Her bir aşama için sonuçlar tahmin edildikten sonra “Seçimleri Kaydet” butonuyla tahminler kaydedilir.
  • Tahminler kaydedildikten sonra değiştirilemez.

Oyun Puanları:

Grup Aşaması:

  • Sıralamadaki yeri doğru bilinen her bir takım için 20 oyun puanı kazanılır.

Son 16 Turu:

  • Çeyrek finale çıkacağı doğru tahmin edilen her bir takım için 10 oyun puanı kazanılır.

Çeyrek Final Turu:

  • Yarı finale çıkacağı doğru tahmin edilen her bir takım için 20 oyun puanı kazanılır.

Yarı Final:

  • Finale çıkacağı doğru tahmin edilen her bir takım için 40 oyun puanı kazanılır.

Final:

  • Şampiyon olacağı doğru tahmin edilen takım için 80 oyun puanı kazanılır.


Nesine, gerekli gördüğü takdirde oyun şartlarını değiştirme ve/veya oyunu sonlandırma hakkını saklı tutar.


Günün Hikayesini Yaz:

Oyunun Amacı

  • İlgili programda belirlenen soruları doğru bilmek üzerine kurgulanan tahmin oyunudur.
  • İlgili programda tüm soruların doğru tahmin edildiği durumda ilgili program için belirlenen ödül (Çekilemez Bakiye) kazanılır. Birden çok üyenin tüm soruları doğru tahmin etmesi durumunda ödül eşit olarak paylaştırılır.
  • İlgili programda doğru tahmin edilen her bir soru için:
  • Grup aşamasında açılan programlardaki maçlar için 10 oyun puanı
  • Son 16 turunda açılan programlardaki maçlar için 15 oyun puanı
  • Çeyrek final turunda açılan programlardaki maçlar için 25 oyun puanı
  • Yarı final turunda açılan programlardaki maçlar için 30 oyun puanı
  • Final maçında açılan programdaki maç için 50 oyun puanıdır.
  • Seçilen programlarda belirlenecek sorular için ek oyun puanı olarak “Bonus Puan” verilecektir.
  • Nesine, gerekli gördüğü hallerde oyun puanlarını değiştirebilir.

Oyuna katılmak ve oyun ile ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için ilgili oyun sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Arkadaş Ligi:

Oyunun Amacı:

  • Bir lig oluşturarak veya oluşturulmuş bir lige dahil olarak “Tahmin Yap” ve “Günün Hikayesini Yaz” oyunlarından elde edilen oyun puanlarıyla ilgili ligde yer alan üyelerle yarışmaktır.

Nasıl Oynanır?

  • Lig Kur: “Lig Kur” butonuna tıklayarak, lig adını belirleyip, oluşturduğunuz lig için lig kodunu veya linkini ileterek arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz.
  • Lige Katıl: Aşağıda belirtilen şekillerde herhangi bir lige katılım sağlayabilirsiniz:
  • “Lige Katıl” butonuna tıklayıp, sizinle paylaşılan lig kodunu ilgili alana girerek ilgili lige katılım sağlayabilirsiniz.
  • Paylaşılan linke tıklayarak ilgili lige otomatik olarak katılım sağlayabilirsiniz.
  • Lig Yönetimi:
  • Lig Kurucusu Yetkileri
  • Lig Yönetimi
  • Yeni Kod Oluştur: Kurulan lige dair oluşturulan lig kodunu değiştirme imkanı sağlar.
  • Lig Detayları: Bu alandan lig adı değiştirilebilir ve lig yeni katılımcılara kapatılabilir.
  • Ligden Ayrıl: Ligden ayrıl butonuna tıklayarak ilgili ligden ayrılabilirsiniz.

Diğer Kurallar:

  • İstenilen herhangi bir zamanda bir lig kurulabilir veya bir lige katılım sağlanabilir.
  • Herhangi bir lige katılım sağlandıktan sonra toplanan oyun puanları ile ilgili ligin puan durumu tablosuna dahil olunur.
  • İstenilen sayıda lige katılım sağlanabilir.
  • İstenilen sayıda lig kurulabilir.
  • Aynı lig ismi birden fazla kez kullanılabilir.
  • Davet linkini ilgili alanda belirtilen sosyal medya platformlarında paylaşılabilir veya davet kodu doğrudan iletilebilir.
  • Puan tablosunda aynı oyun puanına sahip kişiler, oyuna katılım tarihine göre sıralanır.
  • Lig yöneticisi ligi kuran kişidir. Lig yöneticisinin ligden ayrılması durumunda, ilgili lige ilk katılan kişi yönetici olur.


Nesine, gerekli gördüğü takdirde oyun şartlarını değiştirme ve/veya oyunu sonlandırma hakkını saklı tutar.